מקרקעין ומיסוי מקרקעין

עסקאות מקרקעין בכלל, ובמיוחד אלו הנעשות בתוך המשפחה, דורשות מיומנות מיוחדת ואין להקל בהן ראש. קניית דירה, העברת דירה במתנה לילדים, ועריכת הסכמי שיתוף ופירוק-שיתוף בתוך המשפחה, הן עסקאות שיש לבצע בהקפדה רבה. זאת בשל היבטי המס ולנוכח המרקם המשפחתי העדין, שעלול להיפגע בשל ניסוח לא נכון של כוונות המעביר. ניסוח שגוי עלול לגרור "תאונת מס" –  תשלום מיסים מיותר. פעמים רבות עסקאות הנראות פשוטות עלולות להסב לצדדים נזקים כלכליים משמעותיים בין אם בגלל ניהול לא נכון ובין אם מחוסר תשומת לב, או ידע מקצועי באשר למיסוי החל על הרוכשים או המוכרים.

מאחר ועסקאות מקרקעין הן עסקאות שמעורב בהן כסף רב – שלעיתים הוא ההון המשפחתי היחיד – לכל פעולה יש משמעות קריטית מבחינה פיננסית. בין אם מדובר בדירת יד שנייה או ברכישת דירה מקבלן, רק ליווי עו"ד מטעמכם ידאג לאינטרסים שלכם, יגן עליכם ויבטיח את כספכם.

משרדנו מעניק ייצוג משפטי בכל הקשור לעסקאות מקרקעין, הדורשות בקיאות מיוחדת מול רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ואל מול "חברה משכנת".

אנו עומדים לרשותכם
בכל שאלה או התלבטות

המשרד של עו"ד מיכל פנקל מלווה באופן אישי כל לקוח ולקוח ומעניק ייעוץ משפטי היכן שמשפט ומשפחה נפגשים. כמו כן, אנו בעלי ניסיון רב בייצוג בבתי-משפט ומול הרשויות בנושאים הקשורים ליחסים בתוך המשפחה

אתם מוזמנים להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן