ממזרת - רומן סוחף חדש מאת מיכל פנקל

      ממזרת, רומן חדש מאת מיכל פנקל, בעריכת יותם שווימר על אהבה בלתי אפשרית שהולידה סוד וחרצה גורלות דורות קדימה.

"ממזרת" הוא סיפור על אהבה, על סודות, על שקרים ועל מה שהחיים עושים.
"ממזרת" הוא רומן שמספר על אהבה בלתי אפשרית ועל התמודדות עם השלכותיהן הקשות של "הלכות ממזר" בדת היהודית. זהו סיפור על עוצמתה של האהבה ועל המאבק כמעט חסר הסיכוי בהשלכות הקשות של קיומה של אות הקלון שנושא עימו סטטוס הממזרות – דורות קדימה.
הרומן מדלג בין תקופות זמן שונות, בין ירושלים של פעם לירושלים של היום, ומתאר בלשון ססגונית וסוחפת את המנהגים, המאכלים ואפילו את האמונות התפלות של הדמויות מעוררות ההזדהות, על שיחותיהם ומחשבותיהם הכמוסות בשפה אותנטית מתובלת וקולחת. כך אנו מגלים שהתאהבותה של האם – רות, הולידה סוד. שנים לאחר מכן מתגלה הסוד ומתפשט כאש בשדה קוצים, מטלטל את משפחתה מאיים להכחיד את אהבתה של בתה היחידה.
מיכל פנקל, היא עורכת דין לענייני משפחה, העוסקת בין היתר בנושא הממזרות. בסיפור האהבה היפה הזה ממחישה פנקל את ההשלכות הקשות שיש עד היום ל"הלכות ממזר", ואת ההרס הרב הטמון באות הקלון שמוטבע במי שאיתרע מזלו ונולד כממזר. מציאות החיים בישראל טופחת על פניהם של רבים בציבור שאינם מודעים כלל לעובדה שהנושא על השלכותיו, דורות קדימה, עלול להתגלגל לפתחם ולא מאפשר לנהל שגרת חיים רגילה. גילוי זה מטלטל משפחות רבות ביניהם חילונים גמורים שטועים לחשוב שעניין הממזרות אינו נוגע להם ואין בו כדי להשפיע על חייהם.
בה בעת, מתוארים ברומן נפלא זה מעשי חסד וקירוב לבבות שמבקשים לסייע למי שנקלע לצרה זו.

ראיון ברשת ב', ליאת רגב בתוכנית בחצי היום מראיינת את הסופרת מיכל פנקל

 

לקנייה ישירה בביט: 61 ש"ח כולל משלוח בדואר -054-5671303 (נא לשלוח וואטסאפ עם הפרטים, כתובת למשלוח). 

לקנייה באתר סטימצקי ללחוץ כאן.

לקנייה באתר צומת ספרים ללחוץ כאן

לקנייה בפורמט דיגיטלי באתר עברית ללחוץ כאן

דילוג לתוכן