ירושה אחת ארבעה דורות

מעל ל-100 יורשים, חלקם כבר בניהם של יורשים קודמים שהלכו לעולמם, ניהלו מאבק בנוגע לירושה אשר התגלגלה לה ארבעה דורות, לאור אי הסכמות ואינספור חילוקי דעות אשר לא נמצא להן פתרון כמספר היורשים, כך היו נושאי הסכסוכים, עד שחלוקת העיזבון הפכה לבלתי אפשרית כמעט, תוך שהצדדים השונים מגישים תביעות הדדיות בעילות שונות ומשונות שרק הכבידו על ההליך אף יותר.

משרדנו, במיומנות ורגישות, ותוך ניהול משא ומתן קשוח וממושך במיוחד , הצליח לרכוש את אמון כל הנוגעים בדבר, ליישב בין המחלוקות ולהוביל לסיומה של סאגה ארוכת שנים ולחלוקת העיזבון ליורשים על פי זכויותיהם.

מאמרים נוספים בנושא

האם ניתן לבטל צוואה הדדית?

איש חכם אמר לי פעם שלעולם לא ניתן לדעת מה יבוא קודם: מחר או המוות. ובפרפרזה על המשפט הזה אני מוסיפה שבכלל לא ברור מי ילך ראשון לעולם שכולו טוב. כבר יצא לי להכיר אישה שהייתה על ערש דווי. טובי

קראו עוד »

הסכם ממון, האמנם?

איש מכיר אישה. הם מתאהבים. מוצאים את נקודות החיבור את נקודות האהבה. עוברים להתגורר יחדיו. מסכימים לחתום על "הסכם ממון" ולאשרו ככזה אצל נוטריון. לימים נולדים ילדיהם והם מחליטים להינשא. האם "הסכם הממון" שנחתם ואושר אצל נוטריון בתחילת דרכם בתוקף? 

קראו עוד »

משלימים זה את זה – צוואה וצו ירושה

היא התקשרה אלי מבוהלת. בעלה לקה בארוע מוחי וזכרונו נפגע לחלוטין עד כדי כך שמונה לו אפוטרופוס. "מה אני אעשה עכשיו עם הדירה שקיבלו בירושה מאחותו?" שאלה אותי. יכולתי לשמוע שהבכי מרעיד את מיתרי הקול שלה. למרות שרציתי ללכת כבר

קראו עוד »

לקבלת עדכונים
הצטרפו לרשימת התפוצה

דילוג לתוכן