הסכמים בתוך המשפחה

הסכמים הנעשים בין בני משפחה מורכבים במיוחד הן מבחינה רגשית והן מבחינה מיסוית-משפטית. בפן המיסויי-משפטי, הסכמים בתוך המשפחה ובפרט הסכמי העברה ומתנה נחשדים באופן מיידי על ידי רשויות המס כעסקאות פיקטיביות על מנת להימנע מתשלומי מיסים. לכן ישנה חשיבות גדולה מאוד להכרת החוקים והפסיקה העדכנית. כמו כן, לכל עסקה שכזו ישנן השלכות פיננסיות משמעותיות, אותן יש לקחת בחשבון בכדי להימנע מ"תאונות מס" אלו.

לעיתים, בעת עריכת הסכם בין בני המשפחה, קורה שהצדדים להסכם נמנעים מלהביע הלכה למעשה את חששותיהם והשגותיהם, ולא תמיד מבטאים באופן גלוי את רצונם שמא יתפסו בעיני המשפחה כ"משביתי שמחות", "עושי צרות" או ככאלו המציפים בעיות משפחתיות.

כאן מתחיל תפקידנו, להציג בפניכם פתרונות יצירתיים למצבכם המשפטי הייחודי ולסייע לכם לקבל החלטות נכונות. 

 

הניסיון רב השנים שלנו בדיני משפחה ובתחומים המשיקים להם, מאפשרים לנו להוביל אתכם להחלטה הטובה ביותר ברמה המשפטית וברמה המשפחתית.

משרדנו מעניק שירותים משפטיים בכל הקשור להסכמים בתוך המשפחה, מלווה זוגות ויחידים באופן אישי בסוגיות מגוונות, ובעל ניסיון עשיר בהסכמי הענקת מתנות והסכמים להעברות בין דוריות. המשרד ילווה אתכם בכל ההליכים הקשורים להקמת משפחה, ולעתים גם לפירוקה, מתוך רצון כן לסייע לכם לקבל החלטות נבונות ולמזער נזקים.

נשמח לערוך עבורכם הסכמי ממון, הסכמי הורות משותפת, חיים משותפים, הסכמי מתנה או הלוואה בין בני משפחה. כמו כן אנו מטפלים בהסכמי גירושין, וכן בהסכמים להסדרת התחייבויות בין בני המשפחה במגוון נושאים נוספים. 

אנו עומדים לרשותכם
בכל שאלה או התלבטות

המשרד של עו"ד מיכל פנקל מלווה באופן אישי כל לקוח ולקוח ומעניק ייעוץ משפטי היכן שמשפט ומשפחה נפגשים. כמו כן, אנו בעלי ניסיון רב בייצוג בבתי-משפט ומול הרשויות בנושאים הקשורים ליחסים בתוך המשפחה

אתם מוזמנים להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

מאמרים נוספים בנושא

הסכם ממון, האמנם?

איש מכיר אישה. הם מתאהבים. מוצאים את נקודות החיבור את נקודות האהבה. עוברים להתגורר יחדיו. מסכימים לחתום על "הסכם ממון" ולאשרו ככזה אצל נוטריון. לימים נולדים ילדיהם והם מחליטים להינשא. האם "הסכם הממון" שנחתם ואושר אצל נוטריון בתחילת דרכם בתוקף? 

קראו עוד »

משלימים זה את זה – צוואה וצו ירושה

היא התקשרה אלי מבוהלת. בעלה לקה בארוע מוחי וזכרונו נפגע לחלוטין עד כדי כך שמונה לו אפוטרופוס. "מה אני אעשה עכשיו עם הדירה שקיבלו בירושה מאחותו?" שאלה אותי. יכולתי לשמוע שהבכי מרעיד את מיתרי הקול שלה. למרות שרציתי ללכת כבר

קראו עוד »

היום זה היום

לנו זה לא יקרה… כולנו נמות. היום, מחר, מחרתיים, בעוד שנה, בעוד עשור. כולנו גם מכירים את תבנית המחשבה :"לי זה לא יקרה.." ואכן לא כולם חווים את הארועים המפחידים והמודחקים המאוחסנים בתיקיית "לי זה לא יקרה". אממה מה, עדין

קראו עוד »
דילוג לתוכן